söndag, november 28, 2010

Söndag

God söndag, då var jag tillbaka igen. Idag är det fotbollseftermiddag i lägenheten....varje söndag från oktober till och med januari! Ja det är bra mycket mer spännande än baseball....men då varje match varar 3 timmar och om laget jag hejjar på ser ut att förlora ser jag ingen anledning till att spendera halva söndagen framför tvn, så jag ska strax ut och leta efter ett par nya vinter kängor, MYCKET roligare!

Jag har haft fullt upp det sista, har äntligen börjat jobba! Jobbar som HR-assistent och stortrivs. Tjejerna jag jobbar med är supermysiga och chefen verkar också bra. Jag går upp kl 06 på morgonen och kommer hem runt 18.00 så det är långa dagar, men jag sover gott!

Nu till drogtestet, många större företag här drogtestar sin personal innan de anställs, därav min nya erfarenhet av drogtestande. Än en gång kände jag mig som en brottsling, jag börjar bli van. Så inte alls spännande som det verkade.

Har ännu inte tagit kort på min nya bil men hittade en bild på internet, låt mig presentera min baby:

4 kommentarer:

  1. nice car!!! låter härligt med lite rutin i vardagen, vet du hur länge du kommer vara där? fick du kissa i en burk och lämna till chefa? /ellinor

    SvaraRadera
  2. Åhh vad kul med livstecken :) !!!! Grattis till jobbet! /Lunkan

    SvaraRadera
  3. Å det låter så bra allt! Skönt att höra! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tänk, både jobb och granner bil. Det tar sig! Är så glad för din skull!

    SvaraRadera